torsdag 9 augusti 2007

Vad är detta?

Precis som det låter.

Lubbe Ferrysson har en längre tid sett som sin huvudsakliga uppgift att punktmarkera mig och i kommentartrådar till diverse bloggposter driva sinapersonliga vendettor mot mig. Detta har fått till följd att var och varannan blogg har blivit en tummelplats för våra strider, något som jag tror att mången bloggägare tröttnat på. Säsklit som det är samma grammofonskivor som spelas om och om igen; samma anklagelser från Lubbe som jag måste ägna tid och kilobytes åt att bemöta.

Nu lyfter jag över detta hit till en separat blogg och sucessivt kommer jag att beta av våra trätoämnen, ett efter ett. På de bloggar där jag blir angripen kommer jag bara att sätta in en länk till denna blogg där svaret till Lubbe kommer att finnas.

Så blir det!

Inga kommentarer: