onsdag 4 februari 2009

...personligen har jag inga större betänkligheter

mot alla de planer för världsherravälde som judendomen smitt och som avslöjas i Sions Vises Protokoll.

Ett citat som Lubbe gillar att klippa där. Precis just där.

Fortsättningen lyder: Det värsta brottet mot mänskligheten måste ju vara att dom skickat ut Johannes som talesman för dom!

Här skrevs originalet och läs gärna debattgången om ni vill.

"Johannes" har bytt signatur många gånger på internet, på hemmaplan utrpade han en gång ett "Död åt islam" (läs om det här), berättat att Röda Korset består av schweiziska bögar samt faktiskt även hunnit med att komma ut som "buse" och tilllika vänsterkvinnornas häradsbetäckare.

Såvisst, det vore verkligen antisemitism att ge judarna kollektiv skuld för alla de dumheter som denne signatur har skrivit på nätet geonm tiderna. Det är väl dock mer tveksamt om det skulle vara antisemitism att, som jag gör i min satiriska kommentar, inte resa några större protester mot en påstådd judisk sammansvärjning för världsherravälde. I mitt tycke måste väl något sådant istället tyda på direkta motsatsen till judehat.

Men resonemanget är naturligtvis (som alla läsare av sunda vätskor begriper) helt hypotetisk. Min kommentar var 100 % ironi.

1 kommentar:

BR sa...

Att " Jag reser inga större protester mot en påstådd judisk sammansvärjning" är en användbar mening för skärmdump och användning i framtiden.